1. Ogólne                                

  • Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://urszulamatusik.pl/ prowadzony jest przez Urszula Matusik prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ATELIER Urszula Matusik ul. Jagiellońska 42/5 w Nowym Sączu
    NIP: 7343066999 , REGON: 381997943 .
    Adres do doręczeń: ul. Jagiellońska 42/5  ,  33-300 Nowy Sącz,
    adres e-mail: atelier@urszulamatusik.pl
    tel. 534 466 506
  • Osoba fizyczna albo osoba prawna korzystająca ze sklepu zwana jest dalej „Klientem”. Złożenie zamówienia przez Klienta w Sklepie oznacza, że Klient zapoznał się i akceptuje Regulamin.
  • Kontakt z sklepem możliwy jest przez adres e-mail: atelier@urszulamatusik.pl lub kontakt telefoniczny (telefon: 534 466 506) od poniedziałku do piątku  9.00 – 16.00 , sobota 9.00 – 13.00
  • Wystawione produkty w sklepie Atelier Urszula Matusik są starannie ręcznie uszyte w moim ATELIER Urszula Matusik w Nowym Sączu.

 

2. Zawarcie umowy sprzedaży

  • W celu złożenia zamówienia Klient wybiera produkt na stronie internetowej Sklepu określając w szczególności jego rozmiar i liczbę sztuk, wypełnia formularz dostawy oraz dokonuje płatności korzystając z metod dostępnych w sklepie tpay lub za pomocą przelewu tradycyjnego oraz odbiór osobisty.
  • Numer konta bankowego: Bank ING Śląski 45 1050 1722 1000 0090 7918 7978 
  • Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem a Klientem dochodzi z chwilą potwierdzenia przyjęcia oferty przez Atelier Urszula Matusik czyli otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  • Klient ma prawo anulować albo zmienić zamówienie do momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
  • Realizacja zamówień następuje według kolejności zamówień w przypadku braku w magazynie termin realizacji wydłuża się
  • Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania się z umowy sprzedaży w przypadku, gdyby okazało się zakupiony produkt jest niedostępny, brakuje materiałów na jego wykonanie albo następują inne okoliczności uniemożliwiające albo znacząco utrudniające wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w określonym czasie (np. nieprawidłowy adres Klienta, brak możliwości kontaktu z Klientem).
  • W przypadku wycofania oferty przez Klienta, nie przyjęcia jej przez Sklep albo wycofania się z umowy przez Sklep, środki zostaną niezwłocznie zwrócone na rachunek Klienta.
  • Zamówienia, które nie zostaną opłacone w terminie 2 dni od złożenia zamówienia zostaną uznane za nieaktualne.

    

3. Dostawa

  • Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  • Zamówienie wysyłane jest po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Produkty będące w magazynie wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych
  • W przypadku braku w magazynie danego produktu jest możliwość zakupu ale termin realizacji jest w ciągu 21 dni roboczych gdyż szyjemy go w mojej pracowni.
  • Wysyłka jest za pośrednikiem firmy kurierskiej InPost na terenie Polski
  • Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu przygotowania produktu do wysyłki w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.

    

4. Zwroty

  • Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy przez okres 14 dni od daty doręczenia
  • Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na formularzu dołączonym do wysyłki.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, Klient bez zbędnej zwłoki zobowiązany jest odesłać produkt na adres Sklepu na własny koszt. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji.
  • Sklep zwraca Konsumentowi zapłaconą cenę w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu na rachunek podany w formularzu albo na rachunek, z którego dokonano płatności.
  • W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.

        

5. Reklamacje

  • Konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji z tego tytułu w terminie siedmiu (7) dni od dnia stwierdzenia wadliwości . Reklamację zgłasza się drogą e-mail atelier@urszulamatusik.pl
  • Reklamacja rozpatrywana jest przez Sklep w terminie czternastu (14) dni od jej otrzymania i może wymagać dostarczenia produktu do Sklepu na koszt i ryzyko Konsumenta.